لوله پلیکا پایپ ایران لوله پلیکا پایپ ایران .

لوله پلیکا پایپ ایران

لوله پلیکا چیست و چگونه تولید می شود؟

تاریخچه اولیه لوله پلیکا:

بسیاری از شما در مورد پیشرفت تاریخی لوله پلیکا کنجکاوی کرده اید. در پاسخ به درخواست های شما ، ما این مختصر سابقه اولیه لوله پلیکا یا همان لوله پی وی سی و اتصالات پلیکا را به شما ارائه می دهیم.

پی وی سی از اوایل سال 1835 کشف شد، اما اولین گزارش قطعی از پلیمریزاسیون وینیل کلرید تا حدود 35 سال بعد ارائه نشد. در آن زمان، گزارش شده بود که این ماده یک ماده جامد سفید رنگ است که می تواند بدون تخریب تا 130 درجه سانتیگراد گرم شود.

پی وی سی احتمالاً به دلیل ماهیت غیر قابل حل بودن سال ها یک کنجکاوی آزمایشگاهی بود. این پلیمر نسبت به اکثر مواد شیمیایی بی اثر و بسیار سخت (قوی) بود. این خصوصیات در نهایت باعث شد تا دانشمندان لوله پلیکا را برای کاربرد هایی که دوام و مقاومت در آن مطلوب است، در نظر بگیرند.

در سال 1912 اولین تحولات صنعتی در آلمان آغاز شد. در طول دهه 1920 تلاش برای استفاده از کوپلیمر های پی وی سی انجام شد که پردازش آن ها از لوله پلیکا راحت تر بود. این تلاش های اولیه تنها به میزان نا چیزی موفقیت آمیز بود.

تا سال 1932 ، اولین لوله های پلیکا ساخته شده از یک کوپلیمر پی وی سی تولید شدند. تقریباً سه سال بعد اولین لوله های پلیکا با استفاده از آسیاب رول و اکسترودر هیدرولیکی تولید شدند. این فرآیند دو مرحله ای شامل ذوب شدن پودر PVC روی آسیاب رول و ورق ورق تولید شده تا یک شمع است. سپس پی وی سی را می توان در یک اکسترودر قوچ که به طور نا پیوسته کار می کند، برای ساخت لوله پردازش کرد. این فرآیند از روشی که برای سلولوئید استفاده می شود اقتباس شده و برای لوله پلیکا بسیار نا درست بود. در نتیجه، محصولات اغلب از کیفیت مشکوکی برخوردار بودند.

هر چند کم، این لوله های اولیه لوله پلیکا به دلیل مقاومت شیمیایی، کمبود طعم یا بو و سطح داخلی صاف، برای لوله کشی آب آشامیدنی و لوله های فاضلاب مناسب قلمداد می شوند. از سال 1936 تا 1939 بیش از 400 محل اقامت با خط لوله آب آشامیدنی لوله پلیکا و زباله مرکزی نصب شد.

خطوط لوله برای مواد شیمیایی و خطوط لوله کشی برای تأمین آب و فاضلاب، همان طور که خطوط لوله آزمایشی، غیر از خسارات ناشی از جنگ جهانی دوم، انتظارات را پیش بردند. لوله های پلیکا نصب شده امروز نیز بدون هیچ مشکل اساسی در حال استفاده هستند.

با نگاهی به گذشته، این اولین لوله های پلیکا قبل از زمان ساختشان، قبل از کامل شدن ترکیبات مواد و ماشین آلات ساخت آن ها، ساخته شده بودند. تنها در سال 1950 بود که توسعه سیستماتیک فناوری اکستروژن آغاز شد. قبل از این، ساخت لوله های پلیکا موقت باقی مانده بود و استفاده از لوله های پی وی سی رواج پیدا نکرد.

دهه 1950 و 1960 دهه های پیشرفت چشمگیری در فناوری لوله پلیکا و اتصالات پلیکا بود. با تشویق از نتایج به دست آمده از خطوط لوله اولیه لوله پلیکا قبل از جنگ، چندین شرکت اروپایی و آمریکایی به پتانسیل عظیم لوله های پلیکا پی بردند. این شرکت ها این فناوری را چه در فرمول بندی و چه در پردازش دنبال کردند. تحقیقات و آزمایشات سیستماتیک در تولید تثبیت کننده های موثر، روان کننده ها و کمک های فرآوری، همراه با ماشین آلات پردازشی که به طور خاص برای لوله پلیکا ساخته شده اند، موفقیت آمیز بود. در این دوره زمانی، لوله پلیکا شروع به رقابت با محصولات سنتی در تعدادی از بازار های عمده کرد، از جمله؛ فاضلاب و زهکشی توزیع آب مجرای برق، فرآوری شیمیایی و تخلیه، زباله و لوله های تخلیه.

لوله پلیکا چیست و چگونه تولید می شود؟

بخش های بازار در سراسر جهان. در مقایسه با لوله کشی فلز، لوله های پلیکا بسیار مقاوم هستند، دارای مقاومت در برابر خوردگی کامل و خطر کمی در مقابل انبساط حرارتی یا انقباض هستند. از نظر اقتصادی و مقاوم، این لوله ها در اندازه های مختلف با طیف وسیعی از اتصالات موجود ارائه می شوند و بسته به نوع لوله پلیکا می توانند برای هر دو کاربرد آب گرم یا گرم استفاده شوند.

از لوله پلیکا برای چه استفاده می شود؟

از لوله های پلیکا معمولاً برای ساخت لوله های فاضلاب، شبکه های آب و آبیاری استفاده می شود. لوله های پلیکا با داشتن خواص بسیار طولانی مدت، نصب آسان، سبک، قوی، بادوام و به راحتی قابل بازیافت هستند و آن ها را مقرون به صرفه و پایدار می کند. سطح صاف لوله های پلیکا نیز جریان سریع تر آب را به دلیل اصطکاک کمتر نسبت به لوله کشی ساخته شده از مواد دیگر مانند چدن یا بتن ، تشویق می کند. لوله های پلیکا همچنین می توانند با توجه به استاندارد های ملی و بین المللی اندازه گیری و در طول های مختلف، ضخامت و قطر دیوار های متناسب با نیاز مشتری تولی، ساخته و توزیع مس شوند.

لوله های پلیکا چگونه ساخته می شوند؟

لوله های پلیکا با اکستروژن پی وی سی ماده اولیه تولید می شوند و به طور کلی مراحل مشابه عملیات معمول اکستروژن لوله را دنبال می کنند:

·        تغذیه گلوله و پودر مواد اولیه در اکسترودر پی وی سی دوتایی.

·        ذوب و گرم شدن در چندین منطقه اکسترودر.

·        اکسترود از طریق یک قالب برای شکل دادن به یک لوله.

·        خنک سازی لوله شکل گرفته.

·        برش لوله های پلیکا به طول دلخواه.

با این وجود، علی رغم داشتن روال ساخت مشابه با اکثر لوله های پلاستیکی، لوله های پلیکا دارای خصوصیات ذاتی هستند که تولیدکنندگان لوله را از نظر تولید و همچنین موقعیت محصولات خود در بازار با چالش های اضافی مواجه می سازند.

چالش های ساخت لوله های پلیکا:

·        اصطکاک اکسترودر افزایش یافته است!

به دلیل ماهیت پلاستیک PVC ، اکسترودرهای PVC تحت اصطکاک و تنش زیادی قرار می گیرند. این بدان معنی است که خطوط تولید لوله های پی وی سی برای تضمین دوام طولانی ، نیاز به استفاده از اکسترودرهای تخصصی دارند که از پیکربندی اکسترودر دو پیچ استفاده می کنند و همچنین دارای مواد ساختمانی مقاوم هستند که می توانند در برابر شرایط سخت اکسترودر پی وی سی مقاومت کنند.

·        متفاوت از رقبا:

از آنجایی که لوله کشی پی وی سی یکی از پرمصرف ترین انواع لوله کشی است ، رقابت زیادی بین تولید کنندگان وجود دارد. بنابراین برای تولیدکنندگان لوله های پی وی سی از نظر ارائه کیفیت ثابت محصول و همچنین ارائه طیف گسترده ای از محصولات با قیمت های رقابتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چنین تمایزی تنها با استفاده از تجهیزات ساخت کلاس جهانی قابل دستیابی است که بهره وری را به حداکثر برساند در حالی که هزینه ها را به حداقل می رساند و ظرفیت تولید طیف گسترده ای از اندازه لوله های PVC را دارد. DRTS طیف وسیعی از راه حلهای موثر در کلید را تضمین می کند که این نوع عملکرد موثر را تضمین می کند ، مانند تجهیزات با قابلیت یکپارچه سازی صنعت 4.0 ، اتصال پیشرفته ، سهولت یکپارچه سازی و هد های چند لایه که صرفه جویی را به حداکثر می رسانند.

·        ارائه طیف گسترده ای از محصولات:

لوله های پی وی سی در اندازه ها و قطرهای مختلف وجود دارند و برای هر اندازه انواع اتصالات وجود دارد. بنابراین برای تولید کنندگان لوله های پی وی سی بسیار مطلوب است که بازار را با طیف گسترده ای از محصولات ارائه دهند. DRTS از تولید کنندگان لوله های پی وی سی با طیف گسترده ای از اتصالات لوله های پی وی سی آماده ، در انواع و اندازه های مختلف پشتیبانی می کند ، به شما کمک می کند تا محصولات خود را با خانواده کاملی از محصولات لوله کشی پی وی سی به بازار بیاورید.

خطوط تولید لوله های پلیکا:

شرکت پایپ ایران خطوط کاملی برای تولید لوله های پلیکا ارائه می دهد. اکسترودر های پی وی سی دو قلو در انواع مختلف و اندازه ها متناسب با نیاز های مختلف مشتریان تولید می شوند. شرکت پایپ ایران انواع خطوط تولید لوله پلیکا را ارائه می دهد که می تواند لوله هایی از 16 میلیمتر و تا 630 میلیمتر تولید کند. فرقی نمی کند مشتری به چه چیزی احتیاج داشته باشد، گروه تولیدی و صنعتی پایپ ایران ماشین آلات و تنظیمات را برای تمام مراحل خط تولید ارائه می دهد تا ساخت سریع، کارآمد و قابل اطمینان لوله های پلیکا را تضمین کند.

کارخانه تولید لوله پلیکا پایپ ایران:

کارخانه لوله پلیکا پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید لوله پلیکا با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله های پلی اتیلن را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.

کارشناسان فروش لوله پلیکا پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله پلیکا برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله پلیکا و استعلام قیمت لوله پلیکا با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.

هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.

 


برچسب: لوله پلیکا - لوله پلیکا پی وی سی - تولید لوله پلیکا - تولید کننده لوله پلیکا - فروش لوله پلیکا - قیمت لوله پلیکا - قیمت روز لوله پلیکا - لوله پی وی سی - تولید لوله پی وی سی - لوله پلیکا پایپ ایران - پایپ ایران،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۰:۴۲ توسط:شرکت پایپ ایران موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده